Koncept

Pár řádků z uvažování nad hrou SPACER.

Námět: invaze nepřátelských robotických entit do jednotlivých oblastí galaxie, zničení nepřátel v jednotlivých úrovních až do vyčištění zvolené oblasti.

Prostředí: vesmír, hvězdy, mlhoviny, meteorické roje, nepřátelská plavidla.

Styl hry: hrdina jako vesmírná bojová loď, ze sestřelených nepřátel sběr a použití předmětů.

Ovládání: převážně myš (doplňující klávesnice), pohyb myš a šipky, střelba levé tl. myši, CTRL a SPACE.

Engine: pro rychlé a snadné naprogramování zvolit nějaký free engine pro 2D grafiku (HGE apod).

Grafika: buď někde dohodnout použití nějaké free grafiky, nebo navrhnout dle zvolených základů nějaký grafický styl a vytvořit vlastní grafiku.

Nápady: prostředí jako ponurý a nepřátelský vesmír, enemy budou vypadat mimozemsky, štíty, pancíře, zbraň 1 a 2, energie, motory, speciální předměty.

-fjura-

| Více